Cum se înregistrează o comandă pe site?

După înregistrarea utilizatorului pe site aşa cum este descris în „Termeni şi condiţii” şi validarea contului, utilizatorul poate posta comenzi pe site.

Pentru a găsi un produs se pot folosi mai multe metode:

a)    Navigarea prin structura arborescenta prezenta în partea stângă a ecranului, la categorie, subcategorie, produs.

b)    Navigarea prin clasificarea produselor după domeniul de utilizare recomandat, domeniile fiind reprezentate prin simboluri în partea de sus a ecranului, imediat sub header.

c)    Căutarea produsului după denumire sau descriere, în fereastra de căutare, după fragmente de text edificatoare.

După identificarea produsului se completează din pagina de detalii a produsului, cantitatea, marimea, culoarea şi se adaugă în coş.

După adăugarea tuturor produselor dorite în coş se finalizează comanda.

După finalizarea comenzii site-ul va trimite un mesaj e-mail de confirmare a înregistrării comenzii către utilizator, mesaj în care se  vor regăsi instrucţiuni pentru desfăşurarea ulterioară a procedurii de facturare şi livrare.

Deoarece nu toate produsele prezentate pe verticaltrend.ro sunt şi în stocul firmei, utilizatorul va fi contactat de către un reprezentant de vânzări, prin e-mail sau telefonic, care îi va confirma poziţiile pentru care se va face livrarea din stoc, termene de aprovizionare/livrare pentru poziţiile care nu sunt pe stoc.

Livrarea comenzilor.

După finalizarea tuturor detaliilor legate de pregătirea comenzii se va trece la procesarea ei în depozit şi la livrare. În funcţie de fiecare caz în parte livrarea se va face printr-una dintre metodele următoare: ridicare de către Client de la sediul Vertical Trend SRL, livrare directă la sediul clientului de către delegaţii Vertical Trend SRL din teritoriu sau de către o firmă specializată de curierat rapid. Atunci când livrarea se face prin curierat rapid, plata transportului poate fi în sarcina furnizorului sau în sarcina clientului. Vertical Trend suportă costurile de transport prin curierat rapid pe întreg teritoriul României la comenzi care au o valoare de minim 1000 lei fără TVA.

Pentru comenzi cu valoare mai mică de 1000 lei fără TVA clientul va fi avizat pentru a indica el o modalitate de livrare agreată sau pentru a fi informat de costul suplimentar aferent transportului.

         Toate comenzile se livrează însoţite de factură fiscală, certificat de calitate şi garanţie, declaraţie de conformitate.

         Indiferent de modalitatea de transport, clientul are obligaţia de a semnala în momentul primirii coletului, orice neregulă aparentă: cutia de transport ruptă, desfăcută ori cu semne de desprindere a benzii de sigilare, numărul de colete mai mic decât cel din documentele de transport. În momentul constatării oricărei nereguli dintre cele enumerate mai sus, fără a fi restrictive, trebuie întocmit un proces verbal de transport deteriorat, semnat de către client şi de transportator, eventual cu fotografii edificatoare. Orice reclamaţie ulterioară cu privire la mărfuri lipsă din colet făcută fără întocmirea documentelor de mai sus, nu va fi luată în considerare.

Schimbul de produse.

          Schimbarea unui produs comandat pe verticaltrend.ro (de ex. datorită nepotrivirii mărimii) se poate face doar în termen de 14 zile de la livrare şi doar în anumite condiţii, cu acceptul preliminar al Vertical Trend SRL. Produsele care se returnează trebuie să fie noi, neutilizate, în ambalajul original iar acesta să fie nedeteriorat, în starea în care a fost livrat iniţial. Pentru produsele aflate în stoc curent la Vertical Trend SRL schimbul se face fără vreun cost suplimentar. Pentru produsele care nu fac parte din stocul curent şi pentru care s-au făcut comenzi speciale de aprovizionare schimbul se poate face doar cu plata unei taxe în cuantum de 10% din valoarea facturata a bunului schimbat.

         În toate cazurile în care Vertical Trend acceptă schimbul unui produs comandat pe verticaltrend.ro, costurile de transport sau deplasare a produselor, atât de la client către depozit cât şi de la depozit către client revin în totalitate clientului.

         Nu se pot returna şi nu se pot schimba în nici un caz următoarele categorii de produse: echipamente electroizolante cu ambalajul desfăcut (mănuşi, cizme), măşti şi semimăşti respiratorii şi filtrele pentru acestea, produsele utilizate, zgâriate, murdărite, fără ambalajul original, cu ambalajul original desfăcut aşa încât nu mai poate fi folosit, echipamente personalizate cu însemnele clientului.